.

.

czwartek, 3 października 2013

Oj długo mnie nie było :) najpierw marazm i mobing w pracy, później przygoda ze stacją TVN ;) i kilka miesięcy pracy nad programem , które wyjęło mi z życia trochę czasu, ale dało dużo radości :) no i najbardziej radosna nowina dla naszej rodziny :) BĘDZIEMY RODZICAMI PORAZ DRUGI :) ach cóż za radość!!! Mnóstwo oczekiwań z tym związanych i oczekiwanie, syn/córka... śmieszne, ale naprawdę my z mężem byliśmy przekonani, że będzie drugi syn i wybraliśmy imię ... no i JEST :) JAN JAKUB :) Niestety zawodów rodziny i znajomych nie było końca... no i nadal trwają... heh... dla mnie to cud życia, dar, który nie każdy dostaje i uważam za wielce niestosowne to, by ktokolwiek mówił:, "ojej...może córka będzie trzecia" , jestem zawiedziony myślałem, że będzie wnuczka, już trzeciego u Was nie będzie, więc trudno"( a właśnie, że planujemy trójkę!), "syn??, ale mnie zszokowałaś" To jakby bycie matką dwóch synów było gorsze, albo co najmniej tragiczne...a ja jestem dumna baaardzo!!!!!! BARDZO! bardzo kocham moje dzieci i z radością oczekujemy Jaśka :) Więc mam nadzieję, że nie będę zmuszona słuchać podobnych smuteczków ze strony najbliższych :) NO cóż... kolejna sprawa która aktualnie zaprząta moją głowę, to OBYWATELSKA SZKOŁA PODSTAWOWA, która staram się współtworzyć z założycielką. Chcemy stworzyć niesamowite miejsce dla dzieci, które będzie oderwaniem od dzwonków, podręczników, w którym będzie można tworzyć, odkrywać i poznawać :) więcej można odkryć na facebooku wpisując OBYWATELSKA SZKOŁA PODSTAWOWA, lub na stronei internetowej FUNDACJI KREATYWNEJ EDUKACJI :) póki co pozdarwiam serdecznie i dołączam kilka zdjęć naszego Franciszka, który z wielką miłością w ogrodzie mojego rodzinnego domu poznawał SONIĘ :)

2 komentarze:

  1. super! gratulacje ! też jestem mamą dwóch synków i jestem mega szczęśliwa. Nie raz słyszałam "oj mówię Ci mieć córkę jest taaaak fajnie!" ale ja wtedy odpowiadam "to nie wiesz jak fajnie jest mieć dwóch synów" oczywiście z przekory bo nie rozumiem czegoś takiego, nieważne syn, córka dla każdego rodzica dziecko to jest wielkie szczęście bez względu na płeć i nie ma że fajniej jest mieć to albo to, jak ktoś tak mówi tzn. że nie ma taktu... Pozdrawiam i życzę ciepłej zimy :) i szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) staram się już nie myśleć o tym "co ludzie mówią", skupiam się na naszym szczęściu i to daje prawdziwą radość :) Gratulacje synów :) to prawdziwa radość dopiero :) widzę, że różnica wieku podobna u nas :) nawiasem mówiąc i ja jestem z zawodu pedagogiem :)

      Usuń