.

.

piątek, 4 października 2013

MAGIA MIEJSCA :)

Dziś z samego rana wyruszyłam obejrzeć miejsce na szkołę. które znalazła i wynajęła Jola. W tym celu pożyczyłam aparat od przyjaciela męża i po prostu nie mogąc się pohamować zrobiłam kilka zdjęć. Jako , że laik ze mnie, to nie mam zamiaru się wymądrzać w kwestii fotografii, ale w kwestii miejsca już tak. Magia!! tyle mogę powiedzieć. Fascynuje mnie w każdym zakamarku, w każdym żyrandolu, każdy, drewnianym stropie i nie wiem w czym jeszcze... pewnie mnóstwo pracy przed nami, mnóstwo angażowania się w rozmaite prace, ale ja chcę tam być, przebywać, doświadczać!!! Myślę, iż praca nad Szkołą pełną szacunku dla dziecka, z ocenianiem kształtującym , bez dzwonków i zapewniająca opiekę kreatywną do godz. 17.00 by rodzice mogli spokojnie pracować to jest TO :) DEMOKRACJAQ< SZACUNEK, WSPÓPRACA, WSPÓLDECYDOWANIE... heh... Gordon, Montessori, Korczak, myślę, iż wzorce mamy dobre, teraz czas działać, by we wrześniu przekroczyć próg sali, zobaczyć dzieci i zacząć przygodę, która będzie pasją!!!! Mam nadzieję, że te kilka zdjęć choć w małej części odzwierciedli mój zachwyt tym miejscem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz