.

.

sobota, 1 marca 2014

Dziś na zajęciach uczyliśmy się techniki decoupage. butelka, słoik po kawie i puszka po mleku stały się moim celem... Krok po kroku tanimi domowymi sposobami nauczyliśmy się kłaść warstwę po warstwie :) nie było do wyboru zbyt wielu kolorów i wzorów, ale przedstawiam moje małe prace :)Najbardziej zadowolona jestem z przybornika dla Fracnciszka, w którym znalazły się kredki od Dominisia i Nikusia z Domowego Zakątka ,ale o tym za chwilę :) Wracam z zajęc, a tam jakieś nowe przedmioty leżą na podłodze, rozerwane pudło i lizak w buzi synka :D Zdumienie, zdziwienie, szok??? Przyszła paczuszka z wygranym Candy ! no właśnie, miało być to co po lewej... a przyszło to co po prawej :) Iza ! DZIĘKUJEMY!!! Franciszek po prostu oszalał ze szczęścia :D był taki bałagan, plasteliny wszędzie pełno, Jego pierwsze dorosłe pisaki w których się zakochał, nieustanne układanie puzzli i nie wiem co tam jeszcze, Farby zostawiłam na JUTRO, ale był płacz :D aż poszedł spać o 22.30 z wrażenia :) Tak naprawdę podziękowania szczególne nalezą się synom Izy , którzy postanowili dołożyć coś od siebie do paczki :) Niesamowite jak pięknie potrafią się dzielić z innymi :) BYłam w takim szoku, że do teraz siedzę i oglądam wszystkie radości :)

2 komentarze:

  1. decoupage świetna technika. Kiedyś kupiłam nawet książkę co by się nauczyć ale zabrakło motywacji:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez, aż poszłam na studia z pedagogiki przedszkolnej :) więc czas zająć się czymś innym niż butelkami po winie i słoikami po kawie ;) jeśli chcesz, mogę dać Ci patenty na proste domowe sposoby :) niedrogim kosztem :)

      Usuń