.

.

niedziela, 23 lutego 2014

Kulinarnie z Domowym Zakątkiem :)

Dziś dość kulinarny wpis :) Bardzo lubię blogga Izy, DOMOWY ZAKĄTEK się zwie :) nie potrafię jeszcze podlinkowywać więc dociekliwym proponuję poszukać :)Iza jest mamą dwójki synów, zajmuje sie dziećmi i domem i dla mnie jest idolem jeśli chodzi o prowadzenie domu, macierzyństwo i wcale nie trzeba nie wiadomo czego :) wystarczy piękno, prostota i Boży Duch :) a z jej postów bije ciepło, miłość, piękno :) Kiedy mi smutno często zaglądam do niej i czytam stare wpisy, podpatruję przepisy i jedne z nich niedawno zagościł na naszym stole :) nie jest tak zrobiony jak u Izy, ponieważ nie zaplotłam warkoczy , co uczynię następnym razem,ale zobaczcie jakie cudo mi wyszło :) sycące, pyszne i efektowne :) Niedługo pokażę Wam co wygrałam u Izy właśnie ,a tym czasem kilka zdjęć... dla ciekawskich składniki: *pierś z kurczaka *ciasto francuskie *papryka *ser mozarella *cebulka *przyprawy wedle uznania papryczkę i cebulkę przysmażamy, przed nałożeniem na kurczaka, a reszta jak widać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz