.

.

niedziela, 6 stycznia 2013

sama nie wiem czego oczekiwać od nowego roku... liczba 13 jest dla mnie szczęśliwą, więc i ja mam nadzieję być szczęśliwa...może uda się mieć drugie dziecko?? :D a może wygram w totka? :D Tego nie wie nikt, najważniejsze, iż jest początek. po zakupieniu mlecznika, dzbanka i dwóch kubków, otrzymaniu od teściowej cukiernicy- jest niezły początek! Wzięłam do ręki perfekcyjną książkę i postanowiłam coś zmienic w moim chaotycznym mieszkaniu... Mówią ,że to twórczy niełąd,ale mnie on przeszkadza i głęboko wierzę w to, co mówią stare porzekadła o porządkach w duszy i domu..bla bla bla... NIe , nei nieuciekam od tematu, jednak moje myśli biegają gdzieś daleko i pragnę biegać po domu i szorować co się da :) póki co zmywarka robi swoje a ja mam chwilę na mały post...oj tak to cudo zawitało u nbas w mieszkaniu i jestem szczęśliwa...to jest mój motywator do działąnia z racji posiadanego czasdu wolnego :) może to nie jest moja wymarzona zmywarka stylizowana na lata 60-te, ale zakochałąm się w niej i w jej funkcjonalności od samego początku, więc duży ukłon dla MĘŻA :D wybór idealny i w dodatku EKOLOGICZNY :) już orzechy piorące dają radę ;) na zmainę z tabletkami od teściowej( czyżby poraz drugi pojawiło się słowo teściowa? no proszę ;) a jednak dobra z Niej kobieta)Tak czy inaczej nalałam sobie nalewki z Aronii autorstwa Adama, wzięłam mój ukochany notes coś do pisania i dumam... Postanawiam doprowadzić mój dom do stanu używalności, sprawić , by był przytulny i ogarnąc mój życiowy marazm, w którym jestem...czas na wielkie podsumowania i wielkie ZMIANY.. Jakby to moja Basia powiedziałą ZMIANY! ZMNIANY! ZMIANY! Tak więc roku 2013 witaj i oby nam się ... ten talerz to już szczyt chwalenia się i uwaga... zgadnijcie od kogo ;)

8 komentarzy:

  1. Sliczny ten komplecik kowowo/herbaciany:-) Sama przyjemność popijac sobie kawkę z takiego cuda:-) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pepco :) doprawdy czasami można tam cuda znaleźć :)

      Usuń
  2. Hej Natalio, miło mi że do mnie zajrzałaś i zapisałaś się na Candy:) dziękuję:) idę rozejrzeć się po Twoim blogu:) a o Twoim pobycie w szkole o.D.to ja bym posłuchała z radością...to musi być niesamowita historia...pozdrawiam.j.

    OdpowiedzUsuń
  3. komplecik śliczniutki:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i uczestnictwo w moim candy :) Piękny zestaw herbatkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, życzę powodzenia i dużo wytrwałości we wprowadzaniu zmian:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. PS Wyłącz, proszę, weryfikację obrazkową. Będzie zdecydowanie łatwiej dodawać komentarze:)

    OdpowiedzUsuń