.

.

niedziela, 29 listopada 2015

Kalendarz Adwentowy

„Staram się wewnętrznie jedynie o to, by coraz bardziej być zjednoczoną z Bogiem, dobrze wiedząc, że wszystko inne będzie mi przydane” – św. Edyta Stein . Chyba niczego więcej nie trzeba ....czas czekania, trwania, radości :) zaczynamy od dziś :) Długo myślałam nad koncepcją kalendarza, do momentu aż weszłam do sklepu, zobaczyłam skarpetki i już wiedziałam, że stara drabina będzie w kolorze bieli ile nie wyrzuciliśmy jej :) na szczęście była :) jeśli chodzi o zadania do kalendarza adwentowego nie miałam weny, polecam Domowy Zakątek, O tym, że... , i Prawdziwe życie Z każdego wzięłam to co odpowiadało naszej rodzinie i tak mamy nasz pierwszy kalendarz zadaniami. W zeszłym roku były tylko słodkości i prezenty, gdyż Jaś walczył prawie cały grudzień na pneumonologii. Ten rok jest inny, mamy stabilniejszą na ten moment sytuację, dlatego możemy działać. Od kuzynki męża dostałam piękne czekoladowe kalendarze, więc słodkość codzienna jest, zadanie ode mnie też, a czasami jest karteczka z napisem książka, wtedy to dzieci otrzymują książkę o tematyce świątecznej lub o tematyce religijnej.

2 komentarze: