.

.

piątek, 6 listopada 2015

dziś będzie krotko!!!! Organizujemy Światowy dzień Wcześniaka!!!! w Bydgoszczy!!!Zapraszam w imieniu organizatorów. Kochani Impreza ma uwrażliwić na tematykę wcześniactwa, ma pokazać problemy z jakimi borykają się rodzice często niespełna kilogramowych dzieci... Bądźcie z nami! Nie szkodzi ze nie jesteście rodzicami dzieci przedwcześnie urodzonych! Zapraszamy serdecznie!!!! WSZYSCY MILE WIDZIANI :) Weekend wcześniaka będziemy obchodzić 13-15 listopada!!! Zakończy się wielkim Finałem!!! będzie Bal!!! w Centrum Zabaw Rodzinnych Family Park !!! zgłoszenia cały czas wpływają chcielibyśmy poinformować ,ze podczas warsztatów parking WSG będzie bezpłatny , poza tym na balu i na warsztatach wszędzie wejścia, toalety przystosowane są dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, naprawdę nie ma się co obawiać,zabieramy małych i dużych, wcześniaków i nie wcześniaków! rejestrujcie się ,zapisujcie, miejsca są! korzystajcie kochani!!! więcej informacji na stronie

1 komentarz:

  1. Mój wcześniak ma 25 lat waga urodzeniowa 1850g, bardzo potrzebowałam wsparcia. Fajnie, że teraz rodzice mogą uzyskać pomoc i wsparcie. Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze dla waszej rodzinki. Czytałam też posta o wychowaniu, nie byłam tak odważną, mądrą i dobrą mamą jak ty. : )

    OdpowiedzUsuń