.

.

wtorek, 30 czerwca 2015

30 lat minęło :)

Dziś moje urodziny, świętujemy w domu,razem, z racji choroby Jasia, ale chciałam się pochwalić moimi prezentami od moich 3 mężczyzn :) czasami warto być matką dwóch synów ;) Sama kupiłam sobie książkę i kawiarkę :)Kolor kawiarki wybrany celowo :) po przeczytaniu artykułu w gazecie Moje Mieszkanie, który dotyczył mojego ukochanego bloga Domowy Zakątek kolor chyba zrozumiały :) od razu się uśmiecham jak widzę kawiarkę, więc apeluję, jeśli ktoś będzie się zastanawiał kiedykolwiek co mi kupić na jakąkolwiek okazję to kuchenne, rzeczy, gadżety, kubki ,talerze, w kolorach które powodują uśmiech :) naprawdę! aż chce się pić kawę :) zaczynam przygody z kawiarką i muszę stwierdzić, że smakuje prawie jak z ekspresu :) polecam wszystkim którzy się wahają :) Jeśli chodzi o kwiaty, to wybierał Franciszek,sam skomponował z Panią florystką bukiet, dokleił serduszko i wręczył mi po powrocie z przedszkola :) a mąż spełnił moje przyziemnie marzenie :) łańcuszek, srebrny mój zerwał Franciszek jak był mały, tak więc teraz czas na złoto :) w jakim wydaniu :) Dostałam masę życzeń,telefonów, chyba nie spodziewałam się, aż tylu,a dzień się jeszcze nie skończył :) mamy dziś z mężem naszą rocznicę małą, więc wieczorem czeka nas winko :) Kupiłam Mu "Małżeńską Grę". Myślałam o niej ponad rok, więcej możecie przeczytać u Izy, TU To Iza często jest dla mnie wielką inspiracją do tego jak dbać o dom, dzieci, męża, mamy podobne wartości, bardzo ją cenię i czytam Jej bloga długi długi czas :)
a poniżej kilka zdjęć gazety

2 komentarze:

  1. Kochana najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla Ciebie. Niech się spełnią Twoje marzenia, a Pan Bóg niech Ci błogosławi:)
    Prezenty prześliczne! Dziękuję Ci za te wszystkie ciepłe słowa!
    Pozdrawiam i zyczę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Wielkie wzruszenie ! : ) błogosławionych wakacji dla całej rodzinki:)

      Usuń