.

.

niedziela, 22 lutego 2015

czas dla mamy...

My, matki dzieci niepełnosprawnych, ale również dzieci zdrowych... dwójki, trójki,czwórki, etc. no jednego też, jeśli wymagające ;) zapominamy często o sobie, o swoich potrzebach, radościach, zapominamy o tym co dla nas ważne, o relaksie, odpoczynku o sprawianiu sobie przyjemności :) takich małych i tych większych...za trud, pracę, choćby 20 min. dziennie, tylko dla nas, na kawę, ciacho, na makijaż, ułożenie włosów.. i nie trzeba mieć dużej ilości pieniędzy... Każdy kupuje to, na co go stać... kubek nowy (perełki w marketach za kilka złotych) nowy sweterek, (choćby z sh 3 złote ;)) pamiętajmy o tym... bo jesteśmy ważne, Korzystając z wyprzedaży poszłam, zakupiłam, zadbałam o siebie :)obsłużono mnie jak księżniczkę, profesjonalnie doradzono :) relaks to mało powiedziane :)Filiżankę z herbatą dostałam od siostry...Bardzo lubię pic poranną herbatkę :) takie małe chwile w ciągu dnia,ale trzeba łapać wszystko :) życzę więc odnalezienia siebie :)

2 komentarze:

  1. Pięknie - odrobina dobroci dla siebie jest bardzo ważna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, wiem od kilku miesięcy jak to jest! Staram się pamiętać o sobie choć nie zawsze się da. A może inaczej-da się, a nie zawsze się chce, ale trzeba się starać. Wspaniale , że dbasz o siebie, swoje potrzeby! Poranna filiżanka dobrej herbaty-bezcenne!~Ściskam!

    OdpowiedzUsuń